AKTUÁLNA KAMPAŇ „RÝCHLOVARNÁ PANVICA SO ŠOKOM“ OD LUNTERA STAVILA NA RÝCHLE RECEPTY, KTORÉ ZASÝTIA AJ POBAVIA

Najväčší slovenský výrobca 100 % rastlinných produktov z tofu, prináša svojim fanúšikom nielen chutné novinky, ale tiež kopu zábavy. Pomocou obľúbeného stand-up humoristu, Juraja Šoko Tabačeka, raz a navždy rúca mýty o komplikovanom bezmäsitom stravovaní.

LUNTER Tofu na panvicu v príchutiach Chilli a limeta a Toscana sú určené pre všetkých, ktorí sa chcú najesť rýchlo, zdravo a chutne. Vďaka perfektnému dochuteniu s nimi spotrebiteľ nemusí robiť nič viac, než ich dve minúty zohriať na panvici a dopriať si k nim vhodnú prílohu. Zároveň tak odpadá strach, že sa obed alebo večera nevydarí, prípadne, že varenie s použitím tofu je príliš komplikované a zdĺhavé.

„S komunikáciou jednoduchých receptov, hotových za pár minút, sme začali už minulý rok a všetky novinky mali obrovský úspech. V aktuálnej dobe, keď mnoho ľudí ostáva doma a potrebuje zasýtiť nielen seba, ale aj celú rodinu, je LUNTER Tofu na panvicu ideálnou a navyše aj zdravou voľbou“, hovorí marketingová riaditeľka spoločnosti ALFA BIO, Anna Buzinkay.

Komik Šoko nadväzuje na Rýchlokurz varenia s Evelyn, ktorá s ľahkosťou sebe vlastnou poukázala na fakt, že varenie s LUNTEROM nie je o dlhých hodinách státia za sporákom. O pokračovanie konceptu sa postarala agentúra Mannschaft na čele s kreatívnymi riaditeľmi Adamom Marčanom a Matúšom Kvasom: “Do kampane sme povolali Juraja Šoka Tabačeka, s ktorým LUNTER už v minulosti spolupracoval. Šoko je spontánny, pohodový týpek, navyše veľký profík. Jediné, čo mu moc nejde, je varenie - no práve pri LUNTER Tofu na panvicu to vôbec nevadí“, konštatujú kreatívci.

Zaujímavosťou je spolupráca so známym food stylistom a výnimočným slovenským kuchárom, Michalom Kordošom, ktorý sa na kampani takisto podieľal. Rýchlovarná panvica so Šokom má za cieľ ukázať novým aj súčasným konzumentom Tofu, že variť sa dá rýchlo, chutne, zdravo a vtipne.

Juraj Tabáček si svoj prvý kontakt s Tofu pamätá ešte z vysokoškolských čias, kedy býval na internáte v Banskej Bystrici a LUNTER Bistro mal doslova pod nosom. Práve on je dôkazom, že Tofu nie je určené výlučne pre vegetariánov či vegánov, ale chutí širokej cieľovej skupine. Navyše je ľahko stráviteľné, bez konzervačných látok, plné bielkovín a vápnika.

Novinky LUNTER Tofu na panvicu nájdete od januára 2021 vo všetkých dobrých obchodoch po celom Slovensku. „Prinášame atraktívne príchute Tofu pre všetkých, ktorí chcú vyskúšať niečo nové a obohatiť svoj jedálniček o chutné a ľahké recepty. Vďaka nim si pripravíte zdravý a rýchly obed, aj keď sa vzdelávate či pracujete z domu alebo ste v karanténe“, dodáva Anna Buzinkay.

Súbežne s PR komunikáciou, ktorú zastrešuje 1st CLASS AGENCY, bola v januári 2021 spustená aj kampaň na sociálnych sieťach. Ide o sériu dvoch videí s názvom Rýchlovarná panvica so Šokom, v ktorej komik predstaví jednoduché a rýchle recepty s použitím novinky LUNTER Tofu na panvicu. Videá sa nachádzajú na Youtube, Facebooku a Instagrame.

Vizitka kampane:

Agentúra: Mannschaft Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan, Matúš Kvas Copywriter: Martin Kovarík Art Director: Adam Marčan Produkcia: All u can see Režisér: Michal Haruštiak

rNUlife.sk / Danica Rebrová, 1st CLASS AGENCY

Vyjadri svoj názor na článok
Odpad! Menej takýchto článkov
(2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
Super! Viac takýchto článkov

Diskusia

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.