Dnes oslavujeme „pracovný“ Medzinárodný deň call centier

  • Dnes je Medzinárodný deň call centier, ktorý nám pripomína význam tejto profesie.
  • Čísla 24/7, ktoré skrývajú dátum 24. júla, symbolizujú nepretržitú dostupnosť call centier pre svojich klientov 24 hodín denne 7 dní v týždni.
  • Hlavným cieľom tohto dňa je upriamiť pozornosť na význam operátorov call centier, ktorí sú neodmysliteľnou súčasťou ich úspešného fungovania.

V spoločnosti CreditCall, ktorá je jedným z najväčších poskytovateľov call centier, ponúkame viacero druhov služieb pre našich klientov, vrátane zákazníckych liniek pre e-shopy, firmy, banky, inštitúcie, telesales - telemarketing a telefonické prieskumy trhu. V niekoľkých slovenských pobočkách pracuje spolu 170 zamestnancov.

„Zatiaľ čo v roku 2022 sme pre našich klientov realizovali 144 prieskumov, v prvom polroku 2023 ich je 56. Respondenti, ktorých sme minulý rok oslovili, vyplnili až 69 358 dotazníkov, v tomto roku ich vyplnili 28 124. Obslúžili sme takmer 350 000 prichádzajúcich hovorov, vybavili viac ako 981 000 odchádzajúcich konverzácií a naši telefonisti vytočili až dva milióny šesťstosedemdesiat tisíc hovorov. V prvom polroku 2023 naši operátori obslúžili skoro pol milióna odchádzajúcich hovorov a vybavili viac než 250 tisíc prichádzajúcich hovorov. Čo sa týka zamestnancov našich call centier, až 87% z nich tvoria ženy. Najväčšie zastúpenie majú vo veku 36-40 rokov, čo predstavuje 23% žien,“  hovorí o práci operátorov riaditeľ spoločnosti CreditCall, Juraj Balogh.

Práca operátora v call centre toho obnáša omnoho viac, než by sa mohlo na prvý pohľad zdať. Aby mohli efektívne a kvalitne reagovať na potreby klientov, musia sa neustále vzdelávať. Operátori v call centrách musia byť zodpovední, komunikatívni, trpezliví, odolní, empatickí, šikovní a iniciatívni. Ich chuť vzdelávať sa a ochota pomáhať druhým sú kľúčovými vlastnosťami pre úspech v tejto profesii.

Call centrá sú dôležitým nástrojom na získavanie informácií v prieskumoch verejnej mienky, ktoré sú súčasťou sociálnych výskumov. Ich hlavným cieľom je získať názory určitej skupiny ľudí. Výskum zahŕňa tvorbu odbornej metodológie, spracovanie a vyhodnotenie údajov na základe získaných dát. Naša spoločnosť sa preto zaväzuje k pozícii tzv. data collectora pre výskumné agentúry. V minulosti sa tieto prieskumy vykonávali prostredníctvom telefónu alebo osobných stretnutí. V súčasnosti sa k týmto spôsobom pripája nová alternatíva - online formuláre, ktoré sa pohodlne distribuujú prostredníctvom e-mailu. Plánujeme sa tiež zapojiť do oblasti automatizácie zákazníckych liniek vo forme voicebotov alebo chatbotov.

„Operátori poskytujú aktívnu pomoc zákazníkom v núdzi, či už v životnej alebo finančnej oblasti. Na začiatku pandémie sme spolupracovali s Národným centrom zdravotníckych informácií (NCZI) a neskôr sme do telefónnych hovorov zapojili aj študentov medicíny, ktorí odpovedali na otázky ohľadom zdravotného stavu volajúcich. Staráme sa od začiatku vojny Telefonickú linku na pomoc utečencom z Ukrajiny. Našim najväčším klientom je jeden z kľúčových telekomunikačných operátorov, kde spracujeme desiatky tisíc hovorov mesačne.“ Opisuje Juraj Balogh.

„Aktuálne spolupracujeme aj s jednou z najväčších kuriérsky spoločností na Slovensku, tu je zaujímavosť, že za 3 roky spolupráce máme na projekte nulovú fluktuáciu zamestnancov.“

Medzinárodný deň call centier nám pripomína, že táto profesia je kľúčovým spojením medzi firmami a ich zákazníkmi.

rNUlife.sk / Romana Takáčová, NEUROPEA

Vyjadri svoj názor na článok
Odpad! Menej takýchto článkov

Loading...
Super! Viac takýchto článkov

Diskusia

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.