ARVAL SLOVAKIA vstupuje do nového segmentu operatívneho lízingu. Poskytovať ho bude aj živnostníkom či fyzickým osobám

Spoločnosť Arval Slovakia vstupuje do nového segmentu. Kým ešte donedávna svoje služby poskytovala predovšetkým kľúčovým spoločnostiam našej ekonomiky, dnes to už neplatí.

„Na slovenskom trhu sme si za 18 rokov vybudovali pozíciu lídra v prenájme vozidiel formou operatívneho lízingu. A hoci sme sa prioritne sústreďovali na firemných zákazníkov, ktorí disponujú veľkým vozidlovým parkom, nielen v reakcii na dianie vo svete vidíme veľký potenciál v B2C segmente. Aj preto sme sa rozhodli naše služby prispôsobiť potrebám malých podnikateľov, živnostníkov, či fyzických osôb,“ vraví Marek Kramár, generálny manažér Arval Slovakia.

O vstupe Arval Slovakia, ktorá je členom nadnárodnej finančnej skupiny BNP Paribas, do nového segmentu, rozhodli aj pozitívne skúsenosti zo zahraničia.

„Tie nám jasne ukázali, že ponúkať operatívny lízing pre B2C má veľký potenciál. Ako kľúčové tu identifikujeme potrebu objasniť tomuto typu zákazníkov výhody operatívneho lízingu, ktoré spočívajú najmä v úspore času, ale v konečnom dôsledku taktiež financií. A to sú dva významné faktory, ktoré riadia nákupné správanie majiteľov malých firiem, živnostníkov i fyzických osôb,“ objasňuje Radovan Kubiš, vedúci retailu a partnerstva v Arval Slovakia.

Nespornou výhodou zákazníkov Arval Slovakia je dnes, v období akútneho nedostatku nových vozidiel, šanca fyzicky získať nové auto skôr ako bežne. Stojí za tým fakt, že Arval Slovakia už v druhej polovici roku 2021 začal nakupovať vozidlá na sklad. „Aj vďaka tomuto kroku tak máme potvrdené dodávky áut až po jeseň 2023. Klient sa tak k novému automobilu môže dostať podstatne skôr, ako keby si ho kupoval,“ vraví Radovan Kubiš s tým, že na sklad sa nakupovali najviac žiadané vozidlá v štandardnej výbave. Ak teda niekto chce „prémiovku“ či mimoriadnu výbavu, musí sa pripraviť na dlhú dodaciu lehotu prekračujúcu aj 18 mesiacov.

Prenájom auta namiesto jeho kúpy prináša množstvo výhod v podobe zloženia nulovej akontácie, odpadajú tiež starosti s opravami, pravidelným servisom, úhradou poistiek i ďalších neočakávaných nákladov. Mesačnú platbu si podnikatelia či fyzické osoby nastavujú aj podľa toho, aké služby a akú správu vozidla práve potrebujú.

Stretávame sa s názorom, že je operatívny lízing drahá záležitosť. A pritom sa naša služba za vozidlo nižšej kategórie môže pohybovať už na úrovni 200 EUR mesačne,“ dodáva Radovan Kubiš. Upresňuje, že ľudia či firmy pri kúpe auta vynakladajú priame náklady nielen na jeho nákup, ale aj na poistenie, servis, starostlivosť o pneumatiky, diaľničné známky, či v prípade podnikateľov na daň z motorových vozidiel a dokonca zamestnancov, ktorí sa o vozidlá starajú. Toto všetko pri operatívnom lízingu odpadáva. Klient tak šetrí náklady aj čas vďaka tomu, že starostlivosť o vozidlo prechádza na poskytovateľa operatívneho lízingu.

ČO JE B2B A B2C?

Pre zjednodušenie bez zbytočných poučiek, B2B je keď firma niečo predáva inej firme, B2C je keď firma predáva koncovému spotrebiteľovi, teda za účelom spotreby, užívania.

B2B (alebo Bussiness-to-Business) obchodný vzťah medzi dvomi obchodnými stranami (Firma predáva produkty či služby inej firme), teda napr. medzi výrobcom a veľkoobchodníkom alebo veľkoobchodníkom a predajcom, pričom do tohto vzťahu nie je zbytočne zapletený koncový spotrebiteľ.

Pojem B2C, teda Business to Consumer, označuje vzťah medzi firmou a koncovým spotrebiteľom. B2C vzťah realizovaný na internete a prostredníctvom virtuálnych obchodov alebo webových aplikácií sa nazýva e-commerce.

Viac informácií o operatívnom lízingu Arval Slovakia na: https://privatnyleasing.sk a www.arval.sk

rNUlife.sk / Petra Jamrichová, Nextina

Vyjadri svoj názor na článok
Odpad! Menej takýchto článkov

Loading...
Super! Viac takýchto článkov

Diskusia

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.