Fanúšikovia popovej senzácie Chappell Roan sú v pozore! Zdá sa, že dlho očakávaný singel „The Subway“ je konečne na ceste a jeho vydanie je naplánované na 1. augusta.
Speváčka, známa svojimi vydarenými živými vystúpeniami a chytľavými hitmi, spustila v New Yorku záhadnú propagačnú kampaň, ktorá naznačuje blížiacu sa premiéru.
Tajomné plagáty a dátum vydania
Po celom New Yorku sa objavili plagáty s fotografiou Chappell Roan, ktorá má novú ofinu a vlasy ozdobené malým potkanom a cigaretou. Slogan na plagátoch znie: „Prechádzate rozchodom? Dajte si ofinu!“ (Going through a break up? Get Bangs!).

Najdôležitejším vodítkom pre fanúšikov je však nenápadná sponka na chlieb vo vlasoch speváčky, na ktorej je nápis: „Spotrebujte do 1. augusta“ (Best Before August 1). To okamžite vyvolalo špekulácie, že práve tento dátum je dňom vydania nového singla. Hoci Chappell Roan zatiaľ oficiálne nepotvrdila dátum, všetky indície smerujú k prvému augustovému dňu.
Od živých vystúpení k štúdiovej verzii
Pieseň „The Subway“ si už získala kultový status medzi fanúšikmi, keďže Chappell Roan ju predstavila počas svojich živých vystúpení na festivaloch v roku 2024, vrátane Governors Ball, Lollapalooza, Austin City Limits a Bonnaroo. Balada o nečakanom stretnutí s bývalým partnerom vo vlaku metra sa stala obľúbenou súčasťou jej setlistov.
Napriek popularite piesne na pódiách sa štúdiová verzia dlho odkladala. V aprílovom rozhovore pre podcast „Las Culturistas“ Chappell Roan priznala, že nahrávací proces bol náročný. „Niektoré piesne jednoducho fungujú naživo... a nefungujú v štúdiu,“ povedala a dodala, že finálna verzia „bude znieť inak, a iné nemusí vždy znamenať horšie.“ Spomenula aj boj s „demo-itis“, teda tendenciou pripútať sa k raným demo nahrávkam.
Očakávania a ďalšie náznaky
Fanúšikovia sú nadšení z možného vydania singla, najmä po úspechu jej predchádzajúceho singla „The Giver“, ktorý sa objavil v šou Saturday Night Live pred jeho oficiálnym vydaním. Nedávno bola Chappell Roan tiež spozorovaná pri natáčaní videoklipu v New Yorku, čo len pridáva na špekuláciách o komplexnej vizuálnej kampani.
S blížiacim sa 1. augustom je „The Subway“ pripravená stať sa ďalším veľkým popovým momentom v kariére Chappell Roan. Jej jedinečný štýl, ktorý spája zlomené srdce s kempovou estetikou, si získal srdcia miliónov a fanúšikovia netrpezlivo očakávajú, akú „jazdu“ im tentoraz pripraví.
Pink Pony Club: Hymna, ktorá si podmanila YouTube
Pieseň „Pink Pony Club“ je originálnou skladbou americkej speváčky a skladateľky Chappell Roan (Kayleigh Rose Amstutz), ktorú napísala spoločne s Danielom Nigrom. Bola vydaná v roku 2020 a hoci spočiatku nezaznamenala komerčný úspech, jej popularita explodovala po zaradení na debutový album The Rise and Fall of a Midwest Princess a najmä po elektrizujúcich vystúpeniach Chappell Roan na Grammy Awards 2025 a Saturday Night Live.
Na YouTube si „Pink Pony Club“ získala obrovskú sledovanosť, s oficiálnym audio videom, ktoré má 84 miliónov zhliadnutí, a živým vystúpením z Grammy Awards, ktoré presiahlo 5 miliónov zhliadnutí. Pieseň rezonuje s publikom vďaka svojim témam sebaobjavovania a prijatia, stala sa hymnou pre mnohých a zabezpečila si trvalé miesto v srdciach fanúšikov a vysokú návštevnosť na YouTube.
rNUlife.sk / Daniel Mičuda, foto: soundcloud















